Nästa NKBI HUB styr kosan till Station 49 i Munsala! Varmt välkommen att jobba tillsammans, diskutera, och varför inte tanka bilen på samma gång?
Vi bjuder på kaffet, och ett stort urval gott finns att välja på i cafédisken! 🥐
Co-working öppet 8:00 - 15:00, och 9:00 kommer Per-Erik Kåla från Adapa Finland och presenterar om deras nyetablerade verksamhet i Nykarleby.
NKBI HUB är ett socialt co-working evenemang i samarbete mellan Nykarleby stad, NIC och Stiftelsen Juthbacka sr och samlar människor från olika branscher, sektorer och sammanhang till oväntade diskussioner och innovativa samarbeten.